Uudistettu logo!
Maskun Palloseura ryJulkaistu: 11.03.2024 12.22

Uudistettu logo!

Vuodesta 1988 käytössä ollut logomme on päivitetty. Alkuperäisen logon on ruutupaperille hahmotellut Jouni Koivuniemi, jonka kädenjälki näkyy edelleen uudistetussa logossamme. Vanhaa kunnioittaen mutta uudella ilmeellä jatkamme seuran kehittämistä.

Logon uudistaminen on yksi osa työssä jota olemme jo tehneet pitkään viedäksemme seuraamme askel kerrallaan eteenpäin.

Vahva panostus juniorivalmennukseen ja pelaajapolun kehittämiseen ovat olleet tämän vuoden teemana, panostamme vahvasti valmentajiemme koulutukseen ja yhtenäistämme vahvalla tuella valmennuspäällikön kanssa valmennuslinjaa saavuttaaksemme tasaista kehitystä jokaisessa ikäluokassa.

Kehitämme vahvasti myös vapaaehtoistoimintaamme, joka on kaiken toiminnan elinehto. Panostamme seuran tarjoamaan tukeen toimihenkilöille, kuten joukkueenjohtajille, huoltajille, buffetvastaaville ja muille, jotka pyörittävät joukkueidemme arkea. Haluamme jatkossa tarjota vielä laadukkaammin tukea näihin toimintoihin.

Kiitos kun olet mukana meidän matkassamme. Yhdessä eteenpäin!

MaPS vain ja se on siinä!