Marko Saloranta jatkaa Helmareiden päävalmentajana vuoteen 2026
Maskun Palloseura ryJulkaistu: 12.04.2024 16.45

Marko Saloranta jatkaa Helmareiden päävalmentajana vuoteen 2026

MaPS-Legenda Marko Saloranta ja Palloliitto ovat solmineet jatkosopimuksen, joka kestää vuoden 2026 loppuun sisältäen option vuoden 2027 arvokisoista. Uudella sopimuskaudella Saloranta johdattaa Helmarit siis käynnissä olevien EM-karsintojen lisäksi seuraaviin MM-karsintoihin ja mahdolliseen MM-lopputurnaukseen 2027.

Uusi sopimus astuu voimaan heti.

- On aina kunnia-asia edustaa omaa maataan – on se sitten pelaajana tai valmentajana. A-maajoukkueen valmentaminen on minulle merkittävää, ja siksi olen nöyrin mielin ja kiitollinen siitä, että minuun luotetaan, Saloranta kuvailee ja jatkaa.

- Olemme päässeet Helmareiden kanssa hienoon alkuun. Pelaajisto on muuttunut ja pelaamista olemme muuttaneet paljonkin. Olemme hyvin tällä matkalla ja on hienoa saada sille jatkoa ja tietynlainen rauha, sillä paljon on vielä tehtävää.

Maskun Palloseurassa "Make" pelasi yhteensä 324 kilpailullista ottelua Miesten Kakkosessa, Kolmosessa ja Suomen Cupissa. MaPSissa Saloranta otti myös ensiaskeleensa valmentajatehtävissä, kunnes hänet värvättiin SC Raision naisten joukkueen päävalmentajaksi vuonna 2002.

Lue Palloliiton tiedote kokonaisuudessaan täältä: https://www.palloliitto.fi/ajankohtaista/marko-saloranta-jatkaa-helmareiden-paavalmentajana-vuoteen-2026

Maskun Palloseura onnittelee Makea ansaitusta jatkosopparista!