Turun Osuuskauppa on luonut oman lasten ja nuorten urheilutoiminnan tukemiseen tarkoitetun TOK Seurabonus -järjestelmän. Kaikki Turun Osuuskaupan asiakasomistajatalouksien pääjäsenet voivat lähteä kannustamaan omaa suosikkiseuraansa. Kerrallaan voi kannustaa vain yhtä seuraa. Kannustajaksi ilmoittaudutaan aina vuodeksi kerrallaan, eli kannatus on uusittava vuosittain.
Kannustajaksi ilmoittaudutaan Oman S-käyttäjätilin kautta osoitteessa s-kayttajatili.fi (ohjevideo alla) tai nyt myös näppärästi S-mobiilissa (Minä / Omat tiedot / Kannustajat).

Tukisumma jaetaan mukana oleville seuroille siinä suhteessa, kuinka paljon tukikohteeseen liittyneille asiakasomistajatalouksille on maksettu Bonusta kalenterivuoden aikana (1.1.- 31.12.) verrattuna muiden seurojen vastaavaan summaan. Omalta S-kanavalta näkee kaikkien seurojen kannustajien määrät.

Vuoden tukisumma ilmoitetaan aina erikseen kalenterivuoden alussa. Vuoden 2023 jaettava summa on yhteensä 80 000 euroa. Tuki maksetaan seuroille kerran vuodessa tammi-helmikuun aikana.

Huom! TOK Seurabonus -järjestelmään liittyminen ei vaikuta perheen omiin bonuksiin vaan ne kertyvät edelleen normaalisti!

Katso viedolta ohjeet miten pääset liittymään ja olet tukemassa MaPS:n junioritoimintaa!